JAG ÄR MED I FRIDA TIDNINGEN! ♥

 
JAG KOM MED ÄNDÅ! Synd att jag inte visste det i förväg bara, så att jag hade kunnat göra iordning mig mer och bytt kläder haha! Men whatever tidningen gillade det iallafall!♥ Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma med! Så jag är superglad hihi! Jag är högst upp i det högra hörnet, och Amanda är längst ner till vänster! Åh tänk hur många som kommer se oss nu! Hihi!
I morse var jag på vårdcentralen för jag hade en fläck i hårbotten, men den var godartad så det var skönt att veta! Och sen vid tre åkte jag in till stan och gick runt och kollade lite med Marielle! Den bästa äldsta storasystern ♥ (Nathalie är den yngsta bästa storasystern, just so you don't think I forgot someone) Men ah, jag hittade en sjuktfin pälsväst som jag ska köpa, IIIH är rå glad!! Puusssheeeej


Åh vad roligt! Tyckte din outfit var snygg..

Svar: Åh tack! <3
Madelene Gustavsson

2013-08-15 // 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback