MY EX BESTFRIEND

(Bilden är mer än ett år gammal)
 
Heeejdär, idag har jag hjälpt Felicia med hennes bloggdesign! Ta en titt vettjaa klicka HÄR för att komma till hennes blogg! Blogg designen tog sin lilla tid eftersom att det är mycket att hålla ordning på, men det är kul att fixa egna tycker jag! Vi har pratat, ätit chokladbollarfast i skål istället för att rulla dem till bollar SÅ GOTT! Och så såg vi på Hide and seek, har sett den 1 gång innan och alltså fy vad den är läskig!! Dakota Fanning är en jättebra skådespelare tycker jag! Morgon dagens planer blir att vara med Amanda, vet inte riktigt vad vi ska hitta på! Får la fråg na, kände att jag tog i med värmländskan men ah! Puusssheeej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback