MIN FÖREBILD

 
Alltså ohmygod titta vad fin hon är!! Är så otroligt avundsjuk på henne haha! Alltså omg det är inte rättvist. Hon är min förebild, även om hennes framgångar är svåra att uppnå så är dom en dröm för mig. Hon hittades när hon var 13 år och ett år senare fick hon kontrakt med Elite model Agency (!!!). Hon blev känd som en av Victoria's secret änglarna och har även gått på en runway för många andra kända märken. Hon har mitt drömliv och är idealet av hur jag vill se ut, jag ska träffa henne innan jag dör har jag bestämt mig för haha! :)
(Bilderna är från när hon var yngre)
 
Har du någon idol/förebild? Berätta!


10 million users
The average daily turnover at Binance, which was launched just a year ago, is about $ 1.5 billion. The number of users of the platform has increased from 2 million, which were at the beginning of the year, to 10 million today, according to Bloomberg. Join the successful ...Binance registration

2018-08-25 // 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback