BACK ON TRACK

 
Hej nu tänkte jag köra igång bloggen seriöst, det är bara svårt att hinna med när det är så mycket i skolan osv. Men jag tycker om att blogga, och vill göra det seriöst nu!
Igår var jag på stan med Amanda och fick med mig ett linne ifrån Bikbok hem, sen gick vi och köpte oss en varsin frappino på esspressohouse!! På eftermiddagen åkte jag på kalas hos min syster Nathalie som fyller 24 år idag! Släkten var där och vi åt en massa goda saker! Vi pratade, skrattade och hade det braa!
Efter någon timme när de andra hade åkt satt vi och kollade på solsidan och jag fick ett plötsligt illamående, jag bara spydde och spydde! Har aldrig mått så illa förut! För mig brukar det alltid försvinna när jag har spytt, men det satt i ända tills jag somnade hemma! Jag ville bara ligga ner på golvet, men satt lutandes mot väggen framför toaletten tills vi skulle fara hemåt. Jag satt på golvet i hissen ner, orkade knappt stå heller!! herregud alltså haha!!
Och jag har mått sjukt illa andra gånger som jag fått i mig cashewnötter men då har det försvunnit efter att jag spytt upp det, men inte den här gången! Och jag tror att det var för att jag fick i mig en stor mängd av dem. Jag kommer absolut inte äta såna nötter mer!! Haha! Nu ska jag äta nån sallad som mamma köpte hem från nått ställe, hoppas den är god! Men ah, ha en bra dag nu, hör av mig senare! pussss ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback