FRIIDROTTSDAG

Friidrottsoutfit, väldigt tjusigt jao
 
Hej! Förlåt, jag vet att uppdaterinngen suger! Vill verkligen ändra på det, men tiden räcker inte alltid till..
Både i förrgår och igår var jag på stan med Amanda! jättenice, as usual ♥
Idag hade min skola en friidrottsdag för alla 8or, så vi åkte till ett ställe och sprang, hoppade och kastade.
Om ni är nyfikna på vad jag fick för resultat som inte blev så bra, så kan jag vara modig nog att skriva dem!
60 Meter : 9.59 sek | 800 Meter: 3.54 Minuter (Är inte helt säker) Längdhopp: 3.47m.. | Kast: 21m tror jag, HAHA är värsta talangen i kast ju :'D (Var ironisk för er som inte förstod det.)
Alltså ohmygod vad trött jag är, kände mig yr efter 800m, jag brukar inte PANG köra, hade liksom inte värmt upp heller så ah, eller jo sprang 120 m(60 meter 2 gånger)  men det är ju inte så mycket till uppvärmning! Skjutsade Amanda en bit och sen åkte jag raka vägen hem och slängde mig på soffan, sov så lite inatt! + att min väckarklocka inte ringde i morse!
Det känns som att jag håller på att bli sjuk, min hals kliar och så är jag lite snuvig. Såå störandeee! Men jajaaa, pussheeeej :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback