I NEED TO BELIEVE THAT NOTHING IS IMPOISSIBLE

 
Heej läsisar! Igår kom jag 20 minuter för sent till en lektion, det var absolut inte med flit. Hörde att vi skulle börja tjugo i istället för tjugo över, jag var så himla irriterad när jag kom in på lektionen haha.. Vill inte att det ska synas på mitt betyg, men what ever, får tänka lite yolo. 
Köpte även den där enkla svarta tröjan som är jätte lätt att matcha till, jag tycker att guld passar så bra till svart och även till vitt!
Idag var jag och sjöng, min gitarr var inställd också så jag åkte hem och så! Är så fruktansvärt trött, kommer nästan aldrig i säng i tid nu för tiden, yolo igen, nejmen ah det ät jättejobbigt! är typ övertrött varje dag, halva hjärnan vilar itaget har jag hört, så man använder den ena hjärn halvan när man blir så där övertrött du vet, om det så stämmer!
Känner att jag var väldigt negativ i det här inlägget men jag är sååå trött osv
puuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback