KONFIRMATIONS MÖTE

 
Heeej!! Idag har jag varit på ett konfirmationsmöte, både jag, Amanda, Alma och Alva går i samma grupp! Och så är det några ifrån skolan också!! Presten informerade om typ olika saker, t.ex att vi ska på läger osv! Det kommer bli jättekul ju! Jag har inget mer att skriva om idag, det är bara det att det är skolfotografering imorgon. Till Karlstads katalogen, det är ju nästan konstigt att man blir så dålig på just skolfotona? Det är inte rättvist haha, man har liksom alltid en "fuldag" när det är skolfoto, hahah. Skrattar lika mycket varje gång, förra årets var nog det värsta! Men jaja, livet går vidaree ;)
Ha en bra kväll för det ska jag haaa, Puussssssssssssss


» Lois

Hej! Varför tycker du att du är full på just skolfotoa för. Vem skulle inte vilja va du är ju så snygg.

Svar: Hej! Haha ååh tack! Men jag håller tyvärr inte riktigt med, om du skulle se dem skulle du förstå vad jag menar, haha! :) Men tack så jätte jätte mycket annars!!
Madelene Gustavsson

2013-09-16 // 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback