SATURDAY

 
Bilder på min kära säng för att jag tillbringat min huvudvärkiga dag i den, kan den inte vara sådär bäddad nu istället?
Hej, idag ska jag förhoppningsvis åka till Moa med Elin och Amanda! Vi ska laga middag och sova där!
Jag har haft huvudvärk hela dagen, så förlåt men jäävla störande. Det går liksom inte över?! Jag tror att det grundar sig i hur lite jag har sovit den här veckan. Men ändå, det är helg och då ska man inte behöva må dåligt.
Det känns liksom tungt och så dunkar det, förstår ni hur jag menar? Men nog om det, får ta och be dom att vi ska ha en till myskväll så jag kan vara med hehe. (om det inte går över)
Igår fikade jag på stan med Amanda och Moa, och så åkte jag och Amanda hem och åt tacos på kvällen och så!
Jaja, har inget mer att skriva om! Lämna gärna en kommentar om ni har något/några inlägg ni vill att jag ska göra! ♥ Pussss
 
Och just det, igår var det ju Fredag den 13. Det hände inget stort, det var väl bara att jag var Funktionär för niorna på en idrottsplats och mätte fel med 1 meter för en tjej. Gud så elak jag kände mig, hon verkade tro att jag kanske gjorde det med flit så jag funderade på om jag skulle gå fram till henne. Och så blev det efter ett tag, jag bad om ursäkt för att jag mätte fel och sa att det absolut inte var meningen! Och så löste det dig!
Om jag vet att jag har gjort något fel eller ah sånt som händer alla människor, så brukar jag alltid be om ursäkt och få bekräftat för mig om att det är bra hos den andra. Det får mig att må så himla mycket bättre! Prova vettja, man mår seriöst jättebra efteråt! Istället för att gå omkring och bära på det i flera dagar liksom. Det funkar verkligen! Nu var ju inte det här en jättestor sak, men ändå!
Kände att det blev ett låångt inlägg, vilken gulleplutt som läste allt :*
 


» Lois

Hej jag är 14år och tycker att du är snäll och god så min fråga är Kan du visa hur du ser ut i din baddräkt är så avis på dig

Svar: Hej, tack! nej tyvärr fel årstid
Madelene Gustavsson

2013-09-14 // 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback