If I could take away the pain and put a smile on your face ❤

Hej! Jag somnade jätte sent igår, så jag satt och gäspade på lektionerna medans jag satt och försökte koncentrera mig. Fast det gick inte så bra, satt och tänkte på en massa annat istället.
Jag vet inte varför, men vi får jätte konstig mat på min skola. Kan nämna några exempel som vi alltså har fått: taco fisk, fiskbullar med pizzasmak och sen är det annat som vi har fått också, men jag orkar inte tänka just nu.
Idag fick vi kycklingklubbor som var rosa inuti, alltså vill dom att vi ska bli allvarligt sjuka? Rå kyckling är verkligen inte bra att äta. Nu kanske jag tar i, men dom borde lära sig laga maten bättre!

Senare skulle jag och amanda åka och kolla om man kunde få något litet sommarjobb eftersom att vi vill ha pengar. Men vi tar det en annan dag istället! Har så himla ont i huvudet, vill så gärna ha choklad men jag orkar inte baka eller slösa pengar. Jobbig situation. Jaja, ha det bra puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback