U smile, I smile ❤

Hej, konserten i onsdags var så himla grym! Åh vill verkligen tillbaka. Nästa gång satsar jag på meet & greet biljetter! Var så chockad så jag grät bär han flög ut med vingarna, och så grät jag i några låtar! Skrek som en dåre också haha, ååååh jag älskar Justin! Kan liksom inte förstå att jag har sett honom live! ❤

På skolan igår så blev jag av med 100kr, jag var så himla arg. Ingen har någon rätt med att förstöra för någon annan för att den mår så jävla dåligt själv. Usch, man beter sig inte så. Och man ska verkligen aldrig ta något från någon annan. I o för sig så var det 100kr , men det är fortfarande pengar. Och fortfarande något någon har tagit. Jag har inte gjort någon något, någon kanske vill att jag ska bli arg och att den kanske vill se mig arg. Men seriöst, isåfall är det ett väldigt fult sätt, och det är ju självklart att jag inte kommer vara arg då. Herregud.

Sen igår spelade jag gitarr, äntligen är min riktiga lärare tillbaka. Sen åkte jag till Amanda!
Idag var hela skolan på någon föreläsning, det var intressant faktiskt! Det handlade om missbruk och mobbning. Sen var jag med amanda, och sen ska jag ha myskväll med elin och amanda!
Förlåt för att det inte blev något inlägg igår! Puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback