Valborg ❤

Hejsöt, gjorde klar mina tofflor på slöjden idag! De tog väldigt lång tid att göra, för att jag skulle sticka och jag stickade inte så snabbt eftersom att jag aldrig gjort det innan! Blev faktiskt nöjd med resultatet, vill inte använda dom ifall att dom skulle gå sönder haha.

Det är ju Valborg idag, jag och några mer brukade alltid åka till en brasa som inte ska tändas på i år. Så det är ju lite tråkigt, känns inte värt det att åka långt för att kolla på en eld. Så jag elin och moa ska äta ben&jerrys och se på film ikväll istället! Ha det bra, puss ❤
(Det skulle ha publicerats tidigare, men jag glömde trycka på publicera)



Men Gud vad duktig du är Madde :D SUPERFINA tofflor ju <3 !! Sådär duktig va inte jag i slöjden :O Verkligen jätte söta <3!! Pussar från Morris ;)

2013-05-01 // 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback