FAKE FUR VEST

 Jag lovar, min han är inte så stor som den ser ut haha. It's the angle
 
Hej! Jag och Marielle gick av en slump in på Dea Axelssons för några dagar sen, det var verkligen tur att vi gick in där eftersom att jag aldrig går in där annars. För där hittade jag den här pälsvästen! Är såå nöjd, den är så gosig! Den kostar 599kr. Och jag kommer förmodligen att ha min skinnjacka under västen när det blir kallt ute. Är väldigt nöjd, den rekommenderas stort! Och så har jag köpt ett fint och enkelt linne utan axlar ifrån Bikbok, 199kr! Är jättenöjd med mina köp! Det är så roligt när man verkligen hittar sånt man tycker om, sånt händer annars bara när man inte har pengar känns det som haha! Jag kan inte förstå att skolan börjar IMORGON! Det har gått för snabbt! Men det ska bli kul att träffa alla och så, sen kan ju alla prov försvinna, hehe. Men jag fattar inte varför jag har så svårt att inse att det har gått 10 veckor. Känns som att det åtminstone borde vara 2 veckor kvar!? Puuss hej


Åh vad kul att du köpte västen, den är ju skit snygg :D jag vill köpa den jag provade vet du, får se om jag har råd efter lön haha :D!! Snyggt linne också gumman !! Hoppas du har en bra dag i skolan <3!!!

Svar: Hihih jaa! :D Ja den du testade var jättefin :D !! Tack marielle!! Jag börjar imorgon! Eller det kanske var så du menade! Tack iallafall, pusss!! <3
Madelene Gustavsson

2013-08-20 // 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback