FÖRSTA DAGEN I 8

 
Hej idag åkte jag ner till stan med Nathalie, vi gick till Mat & muffins (min familjs favorit kaf'e/restaurang) och hon bjöd mig på mat! Bästa Nathaliiie! pusspusspuss :** , mackan var jättejättegod! Och chipsen med förståss! 
 
Idag var det den första dagen i 8 för mig och många andra! Alltså gud vad sakta tiden går i skolan, men sen på kvällen när man kommit hem så ba "Vad snabb den här dagen har varit!!" men ah, lärarna säger att vi ska börja med vanliga lektioner på Måndag. Men enligt mig så känns det ärligttalat som att vi redan har börjat lite smått! Jag tycker vi borde hålla på med sammarbetsövningar nu i början! Så att man slipper jobba hehehe.. Men jaja, livet går trots allt vidare! Puss och kraaam! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback