MK & A Bikbok collection

 
Heeeej söt! Nathalie jobbar på Bikbok (fast hon ska sluta.) Så vi fick lägga undan det vi ville ha under dagen (I torsdags), det kändes så himla speciellt! Blev jätteglaad! Eftersom att det inte finns så många exemplar av de här kläderna så känns det kul att ha en sak från collectionen, så jag köpte en skjorta! Skjortor är inte  min stil direkt, men jag ska göra den till min stil! Tänkte att jag kunde ha den pytte lite istoppad i ett par svarta jeans, svarta klackskor och en ballerina bun, eller vanligt plattat hår! Hur skulle du ha stylat den?
Jag har inga planer för idag, så jag ska nog rensa kläder och så, alltså jag använder typ ingenting ur min garderob haha! Skönt att få bort lite också! Jag ska börja ta bloggen lite mer seriöst faktiskt! Pussss

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback