SHOES

 
♥ Hej sötisar som fortfarande kollar hit även fast att uppdateringen suger ♥
Hej som sagt! Jag har köpt ett par nya höstskor, dom är jättesköna och sulorna är också väldigt sköna! Det står dessutom att de motverkar dålig lukt, hoppas det är något att lita på! Jag hade ju planerat att köpa ett par Tiamo skor som liknar dessa, men kassörskan var inte riktigt ärlig mot mig.. Hon sa " Det kommer komma ett par likadana med bredare klack" (Alltså än de jag egentligen ville ha som inte fanns kvar i min storlek.)
Och så går jag in på Scorett och ser ett par med högre tå sula och lägre klack, dom var inte alls lika snygga! Kände att jag lika gärna kunde ha köpt 36orna, men problemet var att jag inte skulle kunnat ha sockor i vilket jag behöver nu när det kommer bli kallt. varför fanns inte 3777777? Så det var sjukt irriterande! Men jag hittade trots allt dessa! Dom ser väl bra ut och kostar 499kr. Och sulorna 59 eller 69 kr. Jag är iallafall nöjd även om det inte blev som jag hade tänkt! Och nu kanske nån av er bara "Men alltså öh vänta lite tills dom kommer in igen?" Men nej för dom kommer inte komma in igen, enligt scoretts kassörskor som jag har frågat!
Min dag har bestått av 3 långa lektioner, slutar klockan 1 varje Tisdag! Jag kommer älska tisdagar! Efteråt åkte jag in till stan med Elin och Amanda, sen mötte vi Wilma och så var hon med oss en stund! Och sen åkte jag och Amanda hem till henne och pluggade o skrattade en hel del haha! Men ah, nu ska jag se på Idol och sen Svenska Hollywood fruar, Maria Montazami alltså! Hon är lätt min favorit haha!
Men ha en bra kväll hörni! Puusssss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback