URSÄKTA UPPDATERINGEN

Heeeej, förlåt för att jag inte uppdaterade igår!! På dagen var jag i stan med Amanda och sen på eftermiddagen gick jag till espresso house där familjen satt haha, köpte mig en frapino (eller ja mammi gjorde de❤) Och sen gick vi till Mk & A collectionen i Bikbok, och jag fick lägga undan den saken jag skulle köpa (innan klockan 5 när de släppte kläderna) så det var jätte bra ju! Jag var liksom säker på att jag skulle få den då j haha! Det är bara för att Nathalie jobbar där, fast hon ska sluta snart! Sen åkte jag hem Till Nathalie  med Marielle och så hade vi en myskväll! Vi pratade, åt popcorn och spelade Kort! Myysmyys! ❤ 
och idag var jag med elin och så gjorde vi en "challenge" på vodefyme, Hade inget smink och ofixat hår.. Men jaja, jag vill inte vara utseende fixerad. Nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta godis och så! Puusss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback