BOMSTAD

 
 
 
 
hello darlings, idag var jag på Bomstad med Ida! Vi solade den mesta tiden, Har fått färg!! Jag är faktiskt stolt. Vi badade, åt glass och hyrde en trampbåt också! Det var nice, jag har aldrig hyrt en trampbåt förut!
 
jag var så osmart förut, ställde mig och bakade för att jag var så himla sugen på choklad. och när jag nästan var klar kom jag på att det är helg imorgon.. Ska ha kalas på både Lördag och Söndag! Men jaja, tur att jag inte bakade mycket  för då blir ju inte kalasfikat lika gott. 
kände att den här andra delen blev väldigt (inte) intressant
 
imorgon ska jag vara med Elin, Amanda och Felicia! Vet inte riktigt vad vi ska göra, det är ju fint väder så jag tror iallafall att vi håller oss ute i solen. Ha en bra kväll, puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback