DAGENS INKÖP

 
Hejsan hoppsan i lingonskogen! Och nej jag har faktiskt ingen aning om vart jag fick det där ifrån. Mamma köpte en/ett rouge till mig! 160:- från MakeupStore, Och ett par örhängen på rea från Vero Moda. Och så fotade jag mig, och de korten kostade 179:-. Alltså min panna glänste (Hade på min återfuktningskräm), Så fotografen bad oss komma tillbaka när vi hade med foundation puder. Det såg inte så  bra ut när pannan glänste.. Nästan lite svettigt sådär ni vet. Men istället för att åka dit någon annan dag så gick vi upp till Marielle som jobbar i en butik och hämtade ett puder! Så tillsist blev allt bra, men bilden kunde ju ha blivit bättre.. Fast den hade ju kunnat blivit lite smäre också! Så ah, den får väl duga. Tyckte bilden blev bäst upp och ner, så om ni väldigt gärna vill se så får ni vrida lite på huvudet! Annars kan ni strunta i det tycker jag!!
Nu ska jag snart äta pizza, så himla gottit! Och så köpte mammsen med stooora Marshmallows, alltså herregud vad goda dom är! Någon gång ska jag testa att göra varmchoklad och lägga i en sån, det verkar sjukt gott!
Ha en mysig fredagskväll för det ska jag ha! Puuuusss


Åh vilken fin blogg du har!!

Svar: Åh tack! <3
Madelene Gustavsson

2013-07-19 // 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback