GRATTIS MARIELLE!

 
Idag var det ingen vanlig dag för det var Marielles födelsedag! Jag är så himla glad över att jag blev hennes lilla syster, det kunde lika gärna ha varit någon annan. Jag är så himla glad över att det blev just jag! Vi kan prata om allt tillsammans, hon finns alltid där, hon är helt enkelt en av de bästa personerna i mitt liv! Tiden går så snabbt för idag så fyllde hon 25 år! Hat velat lägga upp den här bilden ett tag, och nu fick jag ett tillfälle!
Älskar dig jättemycket älskade syster! ♥


» M

Sötaste du, ett helt inlägg till mig <3 hihiii älskar diiiiiig sjukt mkt !! Är de någon som ska vara stolt är de jag, du är en av dom bästa i mitt liv gumman !! Och en av dom snällaste jag känner <3 älskar dig över himmel och jord <3

2013-07-07 // 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback