HEADLINE

Bilden är tagen för några månader sen
 
Hej, idag skulle jag ha varit med några. Men det blev inte av för det var typ ingen som kunde, så det var lite trist! Fotade några självportätt förut vilket var väldigt komplicerat eftersom att jag inte kunde se vad kameran fokuserade, men jag fick till några som blev halvt bra pågrund av min tand som gör så att hela min överläpp ser sne ut haha. Men jaja, jag köpte nyss godis tills på Söndag för då ska jag ha ett "tjejkvälls-kalas" vi ska äta tårta, mat, godis och ha det jättebra! De ska även sova här, så det blir liksom en jättebra dag! Längtar såå! 
Imorgon ska vi ha släktkalas, för mamma, Marielle och jag fyller år nu i Juli! Undrar så vad jag kommer få, orkar inte vänta lääängreeee!! 
Ha en bra kväll! puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback