I'M NOT SOMEONE WHO YOU CAN PUT YOUR SHIT ON

 
 Hej! Jag och Felica kollade på Twilight igår kväll, alltså gud vad bra de filmerna är! Det var jätte längesen jag såg den första. Idag åkte vi till henne, vi var ute nästan hela dagen. Det finns en strand där hon bor så vi gick runt där i det härliga vädret! Jag kom hem för ungefär 1 timme sen och nu har jag skärt upp lite frukt och ska mysa ner mig i sängen med en bra film. Puss!
 
Förut när jag och Felicia var ute på bryggan så kändes det som att jag fick en stor vattendroppe i håret (uppe på huvudet). Jag satt kvar och pillade lite med mobilen, medan jag tänkte på varför jag bara fick EN skvätt vatten just där eftersom att droppen var ganska stor. Då börjar jag tänka på ljudet runtomkring, fiskmåsar. Då frågade jag Felicia om jag hade någonting i håret, och ja det hade jag. Fågelbajs, skit fågel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback