LITE NY FRISYR

 
 
Såhär blev klippningen! Hade inte tid med att ta en sån bild som jag tog när jag hade långt hår, men ni kommer förmodligen se bilder på mig framifrån snart! Idag när jag var på stan så kom det fram 2 vuxna och sa så här till mig och Amanda
"Vilka snygga kläder ni har på er! Vi kommer ifrån Frida tidnigen och ska hitta outfits, så skulle vi kunna få ta några foton på er?"
Herregud vad glad jag blev! Det är liksom sånt jag tycker är så himla kul! Men jag är säker på att jag inte kommer komma med i tidningen eftersom att jag hade på mig kläder som inte längre finns i butik. Om jag hade vetat att de skulle komma fram hade jag ju verkligen tagit på mig något snyggt! Men jaja, så himla kul att dom frågade liksom! Amanda hade på sig en odd molly tunika/linne, så jag hoppas hon kommer med iallafall! ♥
 
Fick även med mig en bikini underdel ifrån Gina Tricot 99:- , De andra sakerna köpte jag Lördags!
Långärmad tröja ifrån Bikbok (rea) 90 :- Den har kostat 299! (fyyynd!)
Bikini överdel från Bikbok 49:- (rea)
 
Är jääätte nöjd med mina köp! Imorgon ska jag åk ner en snabbis och köpa en plånbok som jag lade undan idag, och sen ska jag troligtvis vara med Mandu!
 
Sen så har ju jag namnsdag idag! Mamma köpte med fika och det var jättemyys!
Nu på kvällskvisten har jag suttit och försökt fixa bikini snören till mig Usa överdel, Alltså den hade röda band. Och jag ville att dom skulle vara vita (Så dom matchar min nyinköpta underdel) Så det kommer nog bli asbra men det är fett tråkigt! Jaja, nu blev det ett sånt där långt inlägg igen. Hoppas ni inte dör av det!  Ikväll ska jag se på top model, för er som ser på det kan få veta vem jag hejar på även om jag kanske redan har sakt det. Jag tycker att Nastasia ska vinna, men det känns inte som att hon kommer göra det! (Det är verkligen inte alls illa menat även om det låter så) Men jag tror kanske att Laura eller Leila vinner, och dom är bra så det är bra!
Ha en bra kväll, puuuusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback