NEW IN

 



Bilden högst upp: Bondelid tröja - Lager157
Bilden längst ner: Vit basic tröja - Lager157 , Bondelid shorts - Lager157


Hej! Jag glömmer bort bloggningen haha. Igår var jag med Elin på kvällen, vi gick till Max och drack en varsin Lyxshake. Idag följde jag med mamma till rusta och köpte myggnät och sedan cyklade jag vidare in till stan och mötte upp Elin, hon skulle kolla efter presenter till sin mamma men vi glömde helt och hållet bort det och tog bussen till Välsviken haha. Jag köpte några saker och är faktiskt nöjd! Har velat ha en sån tröja som är på bilden högst upp jättelänge men aldrig hittat någon, så det var jättekul att hitta en!
Nu väntar jag på Elin igen som ska sova här inatt, hoppas ni har haft en bra dag! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback