TRYING TO GET A TAN

Hej! förlåt för att jag inte uppdaterar så mycket, inläggena kommer oftast på kvällen. Det ska jag ändra på! imorse vaknade jag hos Marielle, vit åt en jättegod frukost och fixade oss. Sen åte jag hem och gjorde en äcklig smoothie (trodde jag var jättesmart och blandade i massa olika grönsaker och frukter..) Sen åkte jag till Bomstad med Elin! Vi var där i ungefär 2 timmar och sen åkte vi buss hem, herregud vad dem krånglade! 
 
Jag har även klippt mig idag! Gillar inte att klippa mig, men jag älskar hur topparna blir! Jag ändrade lite på frisyren, Blev nöjd men det känns lite för kort! Men det växer ju ut igen, och så var ju topparna trasiga! Nu sitter jag hemma hos Elin  och typ snackar och så! Lägger upp på bild på skillnaden på håret imorgon eller senare ikväll, så håll utkik!
 
det här inlägget blev väldigt långt kände jag, puuussss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback