FOTBOLL, NJA INTE MIN GREJ DIREKT

 
 
Hej! Inlägget blev försenat eftersom att bloggappen krånglade idag med. på skolan idag  hade vi fotbollsturnering, jag råkade ge det andra laget 3 chanser att göra mål (tror jag). Känner mig så skyldig men jag är verkligen inte bra på fotboll och har aldrig varit det! Och jag vet liksom att jag är dålig på det, men ställde upp för laget eftersom att det var få som ville spela! sen så var det någon som nästan skjöt en boll i mitt och amandas huvud, alltså det var ett bra skott iallafall haha!
 
efter skolan så åkte jag och elin till stan för att hämta mina skor som jag lade undan igår, det ordinarie priset var 699 och nu 210! Jag älskar att köpa saker som varit dyra som blivit mycket billigare hhihi. Dom är ifrån Bikbok!
 
sen köpte i glass och åkte hem till elin och var där ett tag! 
 
 
ska nog ha dom här på skolavslutningen, 
upptäckte nyss att jag hade en jacka som matchar JÄTTEBRA
till skorna haha, den är också från Bikbok så dom
kanske hör ihop eller nått!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback