HELGEN

 
Hej! Ursäkta för dåliga uppdateringar, Amanda (min kusin) var som sagt här och sov i förrgår. Det var jätte mysigt! Måste göras om nu i sommar, det är så sällan vi träffas själva!
Igår gjorde vi oss i ordning och åkte ut till hennes kusiner som bor på landet, vi åt en jättegod middag och efterrätt Och senare på kvällen gick hela släkten (förutom min familj och mina andra kusin) ut och körde femkamp. Jag trodde att vi barn skulle vinna, men de vuxna kom före haha. dagen/kvällen var jättebra!

Idag var jag med Marielle, hon är lite sjuk så vi gjorde inte så mycket. Pratade och så! Det var kul att träffa henne! 
Kom hem för ett tag sen och då hade mamma köpt hem lite sallad åt oss, mums! Så jag ska strax äta.
Ha en bra kväll, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback