LOTS OF LOVE

Godmorgon folket, gårdagen var riktigt bra! Jag har fortfarande svårt att förstå att det är sommarlov, men jag lär förstå det om en vecka eller så.
Igår på sandgrund träffade vi lite folk och lyssnade på pantezo känner mig lite dålig som inte vet vad dom heter, det är iallafall dem som sjunger "dansa pausa"
Jag bara "HAN SÅG MIG" och elin o moa bara " Vem? Det är inte han som är kändisen madde"
Så mycket vet jag om dom liksom, så ja!
Men dom var iallafall grymma! (Alltså jag har ju såklart hört låten förut, visste liksom inget om personerna bara)

Idag ska jag, Marielle, Elin och Mamma åka och kolla på när min duktiga syster springer stadsloppet! Men det är ju inte alls lika långt som loppet hon sprang i Göteborg för nån vecka sen, det loppet var ju 2.1 mil och det här är väl typ 1 mil. Ja jag skryter, hon är ju så himla bra! :)
Efteråt åker förmodligen Elin och jag någonstans!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback