SHE IS STILL HERE EVEN IF I CAN'T SEE HER

 
Hej gårdagen var bra, vi åt massa mat jordgubbar och så vidare! är propp mätt än. Nej jag skojade, ska snart äta frukost. En gammal dam och jag satt och pratade om hundar, hon hade med sig en så jag följde med ut och gick. Jag har velat ha en hund i hela mitt liv, men det gick inte för vi hade ju Mysan. Och nu när bara hennes själ finns kvar (Ja, jag tror på själar) så skulle det kunna gå. Jag ska försöka få min mamma att vilja ha en hund mer än vad jag vill.

Något som var riktigt konstigt igår var att en av dem som var därs dotter var tillsammans med en vikarie jag har haft i NO, han är typ översmart även där!
När jag och mamma kom hem igår sa hon: Hette han King kong?
Alltså åh vad jag skrattade, jag tror inte man döper sin son efter en apa! Men han heter Kong, så det var ju ganska rätt. Men ändå, haha!
 
Jag tror på själar för att
 Det får mig att känna mig trygg, som att de lever vidare och alltid finns runtom mig. Jag förlode ju min katt för drygt 3 månader sen, och för mig så finns hon här och kommer alltid att göra det. Ingen kommer kunna ändra på vad jag tror för det får mig att må så himla mycket bättre.
Även om jag inte ser henne så vet jag att hon alltid är vid mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback