SOMMARLOV

Hej jag kommer lägga upp bilder med bättre kavlitet när minneskortet funkar i datorn, självklart så skulle mina lockar försvinna direkt när jag for iväg till skolan på cykel. Egentligen var det inte ens meningen att jag och elin skulle cykla, vi tänkte ta bussen. Men jag hade bara lockat ena sidan av håret när den gick så vi valde att ta den nästa som kom, men om vi tog den så skulle vi inte ha hunnit med den bussen som går till vår skola så vi cyklade, och då förstördes mina lockar.. Haha alltså jag ville ju ha fixat hååår, men jaja. Lockade om det när jag kom hem.

Det var några som uppträdde på skolan, dom var jätte duktiga!! Fick mina betyg idag, jag hade tänkt lägga ner mig den här terminen men jag gjorde inte det, är missnöjd men det beror ju på att jag vet att jag kunde ha gjort bättre liksom. Ska verkligen försöka till hösten!

Marielle kom förut, så vi fikade och hade det mysigt! Hon åkte nyss, och jag ska åka ner till sandgrundsudden med några kompisar sen!
Puss

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback