WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DON'T SUCCED

Hej! Nu har jag suttit och fixat bloggen ett tag, det tar sån tid eftersom att man måste testa sig fram hela tiden! Eller så blir det iallafall för mig som inte förstår mallarna så jättejätte bra haha. Men jag tänkte fortsätta ett tag till, åkte hem från elin vid 6 eftersom att jag skulle äta.
Alltså det är så himla otroligt skönt att inte ha läxor, man känner sig både fri och lättad. Det är en så himla bra känsla!
Ska snart ta en macka, har varit så hungrig idag! Vet inte varför haha!
Men jaja, ville återigen ursäkta för att bloggen inte ser så bra ut. Tänkte berätta vad jag ska fixa
♥ Ta bort de där raderna under texterna i menyn (borde så småning om hitta den mallen)
♥ Byta header
♥ Köpa ett stativ och en minneskort in stoppare så att jag kan överföra bilder (Min dator har ett hål som man stoppar in minneskortet i, men den reagerar och låter inte ens när jag klickar in det!)
♥ Och något jag ska bli bättre på, det är att göra inlägg oftare. Det blir knappt ett om dagen! Men det SKA ändras!
 
Borde bli klar med de här sakerna snart, men jag vill inte ängna all min tid åt bloggen heller så det blir lite svårt!
puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback