YESTERDAY, TODAY

Hej, gårdagen var suverän! Jag har blivit modigare, åkte kanonen och uppskjutet. Det var dem jag inte hade åkt innan, hade tänkt testa några fler men det blev inte så. Annars åkte jag Balder, hang hai, flum ride, kollorado, lisebergsbanan och så var det säkert nån mer!

Jag gick Gasten också, oherregud vad läskigt det är. Det är seriöst det läskigaste jag upplevt. Jag skulle gått först, men jag övertalade dom att jag ville gå först minst lika mycket som dom ville det och att det inte fanns någon anledning till att just jag skulle göra det. Så det slutade med att Alva gick först och Alma sist! Alltså herregud vad läskigt det är där inne, skrek så himla mycket och fick jätte ont i halsen efteråt. Det är jätte konstigt att man väljer att gå den, men samtidigt är det så kul att ha det gjort haha. Det var andra gången jag gick den men den är fortfarande lika läskig haha!

Jag och amanda var där nästan ifrån att det öppnade tills det stängde. Det är så himla bra att göra så för då känner man att man hunnit göra allt man vill, så att man nästan känner att man inte har lust att åka mer! Elin, Moa, Alma och Alva åkte runt sju för att deras tåg gick då så det var tråkigt! Dagen var jättebra! ❤

Idag har jag inte gjort så mycket, är så himla trött!
Amanda (min kusin) kommer hit och sover ikväll så det blir kul! Det var jätte längesen vi sov över! ❤

Bjuder på två väldigt vackra bilder




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback