Coopertest ❤

Hola, idag på skolan hade jag ett coopertest, man ska springa ca 2.1 km och försöka slå sitt gamla rekord, förra terminen sprang jag på 13.27 och nu sprang jag på 12.51 så det känns iallafall bra att jag slog mitt gamla rekord även om det kanske inte var så snabbt haha! Sen åkte jag hem och duschade och hämtade grejer eftersom att jag ska sova hos bästi, vi köpte lite gott tills ikväll förut. Och jag kom på att jag glömde min laddare, och jag måste ju liksom ha en laddare! Och precis när jag kom ut så började det regna och efter en minut så började det spöa! Oturligt va? Men ah, nu har jag iallafall en laddare och väldigt väldigt blött hår.

Ha det bra puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback