Dålig daaaag ❤

Heej, igår så var jag på släktkalas! Vi grillade, spelade fotboll och såg på meloodifestivalen. Jättemysigt!

Har typ en dålig dag idag, är lätt irriterad märkte jag. När jag vaknade så gick jag ut och sprang, asså det är så konstigt för jag blir sällan trött i benen när jag springer, det är liksom andningen som förstör allting. Så himla stöörandee.
Och hade jag tänkt sola, men det är ingen sooool. Asså åh. Och så såg mitt rum nästab ut som ett bombnedslag så jag stäääädade. Men en sak är iallafall bra, jag ska äta pizza ikväll! ❤

Och så vill jag tillbaka till justin, alltså jag kan inte inse att jag har sett honom och ANDATS IN DEN LUFTEN HAN HAR HAFT I SINA LUNGOR, ÅHERREGUUUD! Ombbbb, Justiiin ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback