Excuse yourself for almost everything you do is like apologising for you living

Hej! På no'n i skolan har vi astronomi, och jag amanda och elin ska göra en video och skicka den till Sara! Man skulle tydligen använda sig av teknik i arbetet på skolan, så det är ju iallafall en av sakerna! Och imorgon har jag prov i ellära, man ska koppla och så.
Och efter det provet så har jag spanska prov, vet verkligen inte hur det kommet gå men jag får hoppas på det bästa.
Sen så har jag inte så mycket mer saker tror jag, förutom att jag ska ha ett muntligt matteprov i slutet av terminen. Och det längtar jag minst till.. Haha

Efter skolan idag åkte jag med elin och amanda hem till elin! Vi typ pratade och skulle plugga no, men det blev inte så. Och nu kom jag precis hem och ska äta och sen plugga! Orkar inte plugga, varför gör lärare så här i slutet av terminen? Man är ju för trött för prov då. Jaja, snart sommarlov iallafall! Iiiih ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback