Försökte se liten ut för att jag inte hade något att göra ja nu vet du det ❤

Hejdär!
Idag på morgonen hade jag och min klass
på stadsvandring, det tog typ en timme!
Det enda han pratade om var när Karlstad brann
ner för typ 1000 år sedan, själv tycker jag inte
att det är något man bör veta. Men skolan
Tycker nog det! Och så är det bättre än att ha lektion!

Sen på idrotten spelade vi beach volleyboll,
det var faktiskt kul! Är inte så bra på det
Men ändå haha!

Och så beställde jag och Amanda två tröjor
ifrån Hollister, och det krånglade jättemycket!
Men nu har vi en varsin, dom skickade
fel tröjor men vi tog de som nästan såg ut som de vi hade valt!
Så nu har jag en rosa! Är supermega glad hihi!

Jag och mamma skulle ha tagit en sväng ner
till stan, men det är så dåligt väder
så vi tar det imorgon istället!
Ha en bra fredag!

Puss ❤

Skulle testa att fota mig lite här om dagen,
Försökte se så liten ut som möjligt
och jag ser nästan ut som att jag är 9 iallafall!
Haha lyckades iallafall med den jag kollar uppåt på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback