good and bad luck ❤

Hej! Jag var på stan med Alma och hennes "halv syster" Nelly i typ en timme! Vi var inne på h&m och dom testade några kläder, och även om man inte ska prova något så får man en bricka som det står 0 på. Sen när de var klara så hängde de sakerna och lämnade brickorna, sen gick vi till subway och det var där jag upptäckte det!
Jag hade hållit i den där 0-brickan ända från h&m till subway! Det var inte konstigt att jag fick några konstiga blickar! Oherregud, började ju skratta åt mig själv hahah! Omg, det borde sett jätte konstigt ut!
Men hon som stod vid omklädningsrummet var som tur var inte arg, hon var typ glad! Jag sa förlåt och att det var ett misstag, haha omg.

Sen mötte jag upp Marielle och vi kollade runt lite, och sen bjöd hon mig på fika! Jätteesnäällt! :* , och sen började det regna, och jag skulle cykla hem. I min levi's jacka.. Och sen när jag var halvvägs så hoppade min kedja, och jag som är "SÅ" händig stannade och försökte få fast kedjan, men uppfattade efter 3 minuter att det skulle ta väldigt lång tid om jaaaag skulle göra det.

Och Marrrrre hade med den första säsongen av pll som jag har beställt! Så himla bra att den har kommit hihi, perfekt nu när det är regnigt!
Så jag har haft både tur och otur idag men ah ha det bra , puss! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback