Hemma ifrån skolan ❤

Hej, alltså idag har jag inte mått alls bra! Har hostat så jag har fått träningsvärk i magen, magrutor nästa! Nej men det gör ont ju! Det här låter äckligt, men jag hostar en massa slem. Så himla vidrigt! Men jaja, lika bra att det kommer ut liksom. Jag har luggit på soffan med massa kuddar och mitt duntäcke och kollat på pll, är besatt. Även om jag sett dem. Åt typ 5 pannkakor med glass förut, var så hungrig och så var det så skönt för halsen att ha glass på dem haha! Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, kanske ska gå till skolan. Kommer hosta, och så kommer det se ut som att jag gråter, ja vad ska jag skrivaaa? Hoppas ni haft en bra dag! ❤

Orkade seriöst inte ta någon ny bild när jag mår så här!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback