Jaaaaaaaaa, snart är de här! ♥

ÅH nu är skolavslutningsklänningen beställd!
Hoppas att den passar nu bara, men man kunde typ mäta och se vilken storlek som passade. Så det var bra!
Den är ifrån nelly.com, är så glad att jag har hittat en jag verkligen vill ha!
Eftersom att mami inte gillar att beställa ifrån internet (Hon tror att någon kommer ta hennes pengar, och jag har försökt övertala henne om att man kan betala efter man fått "saken", men jag har inte lyckats än.)
Så istället beställde min syster Marielle klänningen, och så passade jag på att be henne att köpa med första säsongen av Pretty little liars, Den kostar bara 99kr + 28kr frakt på cdon.com , det är sjuktbilligt. Jättebra rabatt!
Älskar mina systrar! Mamma också förståss, även om hon inte vill beställa haha.
Jaja, det var typ det enda jag tänkte säga! Godnatt ♥
 
Gammal bild, bara för att jag inte orkade ta en ny
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback