Kan någon göra mig frisk? Skulle bli 'sjukt' glad ❤

Aloha, förlåt för att jag uppdaterar så dåligt! Ska bli bättre. Mår dåligt idag också, det känns som att någon står med en uppvärmd stekpanna och trycker den mot min hals på insidan, eller det kanske inte känns exakt så men asså det skaver när jag andas, pratar och hostar. Så ja, jag ligger här på soffan hemma i mitt vardagsrum. Ska nog sätta på Pretty little liars, även om jag sett avsnitten 2 gånger innan. Dom är så sjukt bra! Men jaja, nu ska jag inte skriva om hur tråkigt jag har när jag är sjuk.
Är så himla glad för shortsen som jag köpte igår! Vad kan man göra för videor på videofyme? ❤


PERFEKTION, man kan inte vara perfektare. ❤
trorja




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback