I love when bad things turn to something good ♥

Jag har varit så sjukt trött idag! Har typ inte känt mig så glad som jag var förut på typ en månad, vet inte vad jag ska göra för att bli så igen! Får försöka!

Idag hade jag no-prov, och det fick faktiskt bra! (Känns bra att kunna säga det)
och så hade jag spanskaprov och det var två ord jag glömde, och så gjorde jag säkert fel på några saker.
Sen på svenskan fick jag tillbaka en berättelse som jag har skrivit, jag har seriöst aldrig fått lära mig att man skriver så här
- kom nu! sa Kalle.
Jag har alltid trott att man skriver såhär
-kom nu! Sa Kalle
Jag trodde att man skrev "sa" med stor bokstav, har aldrig lärt mig det andra. Så jag fick fel på typ varje gång dom sa något. Men jag fick ändå B eftersom att jag tydligen berättade och beskrev väldigt bra, blir så himla glad är någon säger sånt hihi!

Hade gitarr klockan 4 idag istället, så jag åkte dit och så fick jag två chokladblommor och så spelade vi för sista gången den här terminen! Han sa att jag är en trevlig elev, vilket är jättekul att höra hihi! Blev jätteglad!

Nu ska jag göra klart några av mina läxor, puss ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback