Hemmakväll ♥

Har sovit jätte lite den här veckan så jag bestämde mig för att vara hemma ikväll! Jag och mamma skulle ha köpt pizza, men tyckte att det skulle vara mysigare att baka en tillsammans. Så vi gjorde det istället! Sitter på balkongen lyssnar på den bästa killen i världen (om du inte förstår vem det är så tror jag du vet ändå), och så pluggar jag no. Vi har ett grupparbete i skolan som ska vara klart innan på onsdag + att vi ska spela in allt vi skrivit! Har nyss skrivit om big bang , vet inte varför men jag tycker att astronomi är intressant och jag står för det! Det beror nog på att det inte finns så mycket svar om universum. Längtar bara tills jag blir klar med att skriva om Mars, det är en planet som det möjligtvis skulle kunna finnas liv på. Vad mer ska jag behöva skriva liksom?! Men jaja, vi får se hur länge jag har lust att fortsätta!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback