Prov efter prov efter prov.

Hej, är bloggar så dåligt! Ska bli bättre när jag har min systemis! Var med amanda (as usual) förut, och nu sitter jag och pluggar no och spanska. Har prov på torsdag så jag är lite stressad, men det blir nog helt okej! Det är bara det att jag är så ointresserad av el, så det tar tid när jag pluggar på det eftersom att jag istället håller på med en massa andra saker!

Har skrivit klart min berättelse i svenskan, den handlar om en tjej och hennes pappa får jobb i Stockholm så hon ska flytta. Och hon vet inte hur hon ska göra för att hennes kille ska tappa sina känslor för henne, så hon försöker på ett konstigt sätt men senare förstår hon att det är meningslöst. Och 1 dag innan de ska åka så berättar pappan att han fått ett bättre jobb, i samma stad som de bor i just nu!
Hur verkar den vara? Haha

Puss ❤


Snabb bild eftersom att top model börjar snart, rob evans är jättefiin ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback