Rubrik, varför finns doooo? ♥

Hejdär! Har inte bloggat idag, förlåt!
Jag har typ ett litet lov ifrån idag tills på fredag, och så är det ju helg sen också! Så himla skönt ♥
Idag så var jag med amanda like always, hihi! Och sen åkte vi till elin och senare körde vi tre king med Felicia och Linus! Så har min dag sett ut, imorgon ska jag möta upp Alma på stan och så ska hon ge mig ett sims spel som hon lånade för jag ska sälja dem! Vill ha pengar, men har inte hittat något sommarjobb (om man ens får ha det när man är tretton, men kanske något liksom) så det skulle ju vara jättebra om jag kunde hitta ett!
 
Ja vad ska jag skriva mer?
Godnatt sov gott, och dröm inga mardrömmar! ♥
 
Den här bilden är typ ett halvår gammal, men jag bloggar ifrån datorn så ah har ingen ny!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback