Saturday ❤

Hej, jag gick upp halv 9 för att åka till Bikbok. Dom har utförsäljning eftersom att en till Bikbok butik ska öppna, dom ska ha en butik som dom ska sälja deras egna "märken" berättade Nathalie (min syster) som jobbar där. Jag tog 2 panodiler, alltså gud vad ont i huvudet jag hade där inne och så har jag jätte ont i halsen! Men det var verkligen värt det, mamma köpte någon svart regnjacka och hon betalade allt, det var 2 saker för 149 , och vi köpte fyra saker för 398 och egentligen hade allt kostat 1498, så vi sparade otroligt mycket pengar!
Jag skulle ha sovit över med min kusin Amanda, men eftersom att jag mår så dåligt så kan jag inte. Jag skulle egentligen inte alls ha åkt till Bikbok, är jätte yr nu. Men det var verkligen värt det, det är nästan aldrig så bra erbjudanden! Så jag och Amanda ska troligtvis sova över om 3 veckor istället!
Puss hej, ha det bra & hoppas ni mår bättre än vad jag gör! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback