Sjukling ❤

Hejdär, jag var med amanda igår och så sov jag där! Vi typ såg på film, skrattade, åt godis, pratade, fotboll, och så lade vi oss jättesent! Klockan var nästan 5, vi var jättepigga och då är det omöjligt att sova. Sen hade vi tänkt att åka till stan idag, men när vi vaknade så nös jag och hade skit ont i halsen men då trodde jag att det bara var så som det kan vara på morgonen ibland. Men så var det inte, och så började jag hosta lite och så var jag snuvig. Så vi åkte inte till stan, är hemma nu och ska dejta min gosiga säng och bara ta det lugnt så blir jag bog frisk snabbt.
Ha en bra dag! Puss ❤

Inget smink plus att jag inte mår bra, så ja nu behöver du inte bli förskräckt eller något sånt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback