Smiling ♥

Hejdär! Jag skrev inget inlägg igår, jag vet att det var dåligt av mig! Men jag hade inte så mycket tid över.
På skolan var vi på något ställe som tydligen heter Kilenegården, vi blev indelade i olika grupper och så skulle man klara olika "utmaningar". Det var 6 olika stationer, på den ena skulle alla ha ögonbindlar och gå på led och hålla händerna på den framförs axlar (så att man inte går åt helt fel håll). Och asså det var jätteläskigt för man kunde ju ha gått ner i ett dike! Sen så var det en där man skulle lägga en ärtpåse så långt ut man bara kunde. Så ett förslag var att alla i gruppen utom en skulle lägga sig på rad i gräset och så skulle någon kråla sig över alla. Jag var den som skulle kråla mig över några, men jag krålade inte för det kändes fel. Så jag typ kröp över någras ryggar, hahaha omg alltså. Men jag tror jag lade den längst ut av alla hihi.
Det regnade typ hela dagen, och min regnjacka är för liten. Och mamma hade tagit sin svarta när hon åkte på morgonen, så jag gick där i tröja. Var skyblöt, seriöst!

Senare på dagen var jag med amanda och på kvällen sen så pluggade jag matte och inför engelska redovisningen som jag läste upp idag. Alltså åååh det gick inte så braa! Jag har varit jättehes idag, och så skulle jag prata inför hela klassen. oherre. Men ja, jag stod där framme med typ lite skakiga händer och läste. Jag typ var tvungen att säga ett ord två gånger ibland osv. Alltsåå åååh. Men jajaaaa.
Sen så hade jag matte prov, men jag har aldrig varit "bra" på matte. Så det gick inte så jätte bra.
 
Idag åkte jag hem till bästi och vi typ pratade, såg på topmodel, skrattade och sjöng väldigt vackert. Eller det gjorde jag iallafall (då menar jag såhär väldigt vackert, whitney huston nummer två liksom)
Och jag var ironisk om du inte förstod det änn
 
Nu kom jag nyss hem och satte mig och spelade lite gitarr och tog en kopp te, 
OCH JAG SKA FÅ EN SYSTEMKAMERA PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG! ÄR SÅ GLADISH, ahmagash ILYmami

Kände att det här inlägget blev väldigt långt, men jag tog igen det jag skulle ha skrivit igår så ja!
Ha en bra kväll goa läsare! :*

En gammal bild för att jag bloggar ifrån datorn! puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback