Systemkamera nästa vecka istället! ❤

Heej, blir ett sent inlägg idag! Efter skolan så åkte jag till gitarren, det var typ föräldrasamtal så mami följde med. Vi typ pratade jättemycket istället, hehe! Sen åkte jag och mami till elgiganten eftersom att jag skulle få en systemkamera! Iiih är så himla himla glad! Men just den jag skulle köpa var slutsåld och de får in den på tisdag eller torsdag! Och det är ju inte alls länge kvar, är fortfarande super glad!
Mamma köpte en ny dammsugare, alltså vi satt på bussen med den där stora kartongen och sen gick vi till burgerking med den, alltså åh vad pinsamt. Vi såg säkert ut som , ah ja vet inte vad! Är iallafall hemma nu, ska gå igenom spanskan som jag typ inte har tränat bra på. Så ja, hejdåå ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback