That is the past now ♥

Hej, idag så fixade mina grannar så att vårat nätverk förmodligen inte kommer att krångla längre.
Det är sjuktskönt att dom är tekniska, till skillnad från mami liksom haha.
Sen så åt jag glass där, och senare idag så ska jag och mamma ta en powerwalk!
 
Alltså just nu sitter jag och kollar på gammla bilder, omg vad konstigt det känns.
Det känns ju nästan som att det var igår!
År 2010 hade jag typ alltid på mig mjukisbyxor, vet inte varför jag hade det. Det var väl skönt antar jag!
År 2011 så började jag spela gitarr (fast på hösten), har inte kommit långt eftersom att min lärare vill att jag ska kunna grunderna, så jag har snart spelat i två år! shit!
År 2012 Så älskade jag att bli fotograferad, och började därmed min modelldröm (Även fast jag drömde om det sen jag gick i fyran, kollade på topmodel nästan varje dag och ville bli det. Fast jag sa inte något om det, vilket är väldigt konstigt.)
År 2013 så började jag den andra terminen av 7an på högstadiet, året har nästan gått halv vägs så ja. Vi får la se vad som händer!


Märkte nyss att mitt hår inte har förändrats ett dugg, ändrade bara på benan när jag gick i 6 (2012).
Det får vara min signatur, mitt ganska långa blonda hår.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback