#vadånjuteravattdetärfredag ❤

Hej, på skolan idag så var det läxförhör i so. Våran lärare tyckte att vi skulle göra det på ett annat sätt än skriftligt så vi körde på ett annat sätt. Man fick inte säga samma sak som någon annan sagt, och så skulle man komma på nytt! Men jag råkade säga en sak som en annan sa, och det hade inte jag hört så ah. Det gick sådär!
Vi joggade i en skog på gympan, 2.5 km. Inte så långt, men jag har fått så dålig kondis! Förra året sprang jag 4-5 km varannan dag, och nu har jag typ inte sprungit sen dess. Konditionen försvinner så snabbt!

Är så himla trött, har inte sovit så mycket den här veckan så jag bestämde mig för att bara vara hemma idag! Åkte med elin och maja och köpte godis nyss, men nu är jag hemma igen!
Puss ❤

Det är faktiskt fredag och godis är gott




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback