I'M BACK!

 
Hej alla söta som tittat in på bloggen även fast jag hade en liten paus! Kramar till er ♥♥
När jag inte bloggar får jag hur mycket inspiration som helst, och när jag bloggar står det helt stilla i huvudet på mig! Men jag ska försöka göra lite intressantare och mer inlägg som inte bara handlar om vad jag gör om dagarna haha! Låter det som en bra idé eller? ;) Nu tänkte jag rabbla igenom lite som har hänt, kommer göra inlägg om de två sakerna som kommer ramla in i två inlägg!
Mitt lill finger har fått en kraftig stukning och STOCKHOLMSGRUPPEN.SE!
 
Om ni undrar vad den där choklad biten är för något, så är det så att man ska värma en kopp mjölk och sedan sätta i chokladklubban och låta den smälta! Finns att köpa på Kardemumma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback